Splošni pogoji spletne trgovine Hiša dobrot Bele krajine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), priporočili Gospodarske zbornice Slovenije ter mednarodnimi kodeksi za spletno in elektronsko poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Hiša dobrot Bele krajine, pravice in obveznosti kupca in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino Hiša dobrot Bele krajine in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik (kupec) je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
SPLOŠNE OPREDELITVE
Nakup je zahtevek za naročilo enega ali več izdelkov preko spletne trgovine s strani uporabnika (kupca). Naročanje izdelkov v spletni trgovini na spletni strani www.hisadobrot-belekrajine.si poteka vse dni v tednu, nepretrgoma (24/7), kar pomeni, da lahko opravite svoj nakup kadarkoli. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
VRSTE UPORABNIKOV
Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.
Nakup na spletni strani je možen tudi brez registracije. Registracijo lahko obiskovalec opravi med postopkom nakupa, tako da po vnosu osebnih podatkov označi, da želi ustvariti račun, s čimer opravi registracijo v spletno trgovino in postane uporabnik. Z vnosom osebnih podatkov in potrditvijo naročila obiskovalec (uporabnik) postane kupec.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Trgovina Hiša dobrot Bele krajine se zavezuje, da so uporabniku (še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba) na njegovo željo na voljo naslednje informacije:
- podatki o podjetju Zavod za turizem, kulturo, šport in mladino Metlika (ime in sedež zavoda),
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoji dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene ter razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke, stroške prevoza in druge dajatve ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
NAKUP, PLAČILO IN ODSTOP OD POGODBE
Postopek nakupa
- Oddaja naročila: Uporabnik (kupec) želeni izdelek doda v košarico s klikom na gumb » V košarico«. Ko so želeni izdelki v košarici, uporabnik (kupec) klikne na ikono »Moja košarica«, kjer je uporabniku (kupcu) na voljo opcija gumba »Na blagajno«. V tem koraku je na voljo opcija »Nadaljuj nakup«, kjer se lahko dodajo novi izdelki. Klik na gumb »Na blagajno« odpre blagajno, kjer je potrebno izpolniti podatke za dostavo in je viden spisek vseh izdelkov v košarici s cenami in stroški dostave. Pred zaključkom je potreben še korak, s katerim se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja in obveznostjo plačila podjetju. Z vnosom vseh zahtevanih podatkov in s klikom na gumb »Zaključi nakup« je naročilo oddano.
- Naročilo prejeto in v pripravi: Po oddaji naročila kupec prejme po elektronski pošti povzetek naročila in obvestilo, da je naročilo prejeto in je v pripravi.
- Obdelava naročila: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
4. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Hiša dobrot Bele krajine ažurirajo in spreminjajo pogosto.Cene v spletni trgovini so enake tako za registrirane kot neregistrirane uporabnike (kupce). Vse cene izdelkov so navedene v evrih (€) in veljajo na dan naročila. Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, zanj veljajo objavljene cene v času naročila. Cene veljajo v primeru plačila po povzetju. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Na spletno ceno so možni pribitki glede na izbrani način plačila.
Akcijske cene veljajo vedno za rok, ki je določen v spletni trgovini.
Ponudnik si pridržuje pravico do napak ter sprememb v cenah in besedilu.
Rok dobave
Naročene izdelke ponudnik odpošlje v najkrajšem času od prejema naročila. Vsa naročila izdelkov, ki so na zalogi in so oddana do 10:00 ure odpremimo še isti dan. Vsi paketi naročenih izdelkov, ki so na zalogi so predvidoma dostavljeni v roku 1-2 delovnih dni. Če izdelka trenutno ni na zalogi, se kupca obvesti o predvidenem datumu dobave. Če kupec ne želi čakati na dobavo izdelka, ki ga ni na zalogi pri ponudniku, mora po elektronski pošti narocila@hisadobrot-belekrajine.si, obvestiti dobavitelja o preklicu naročila. Pri dobavi izdelka, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi izdelek do ponudnika. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave izdelka, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
Kupoprodajna pogodba
Kupoprodajna pogodba med Zavodom za turizem, kulturo, šport in mladino Metlika ter kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovinaHiša dobrot Bele krajine kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Zavod za turizem, kulturo, šport in mladino Metlika kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Hiša dobrot Bele krajine in jeuporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu oziroma je potrošniku na voljo na njegovo pisno zahtevo. Kopijo naročila pa prejmejo tudi na svoj elektronski naslov.
Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov
Potrošnik ima pravico (po 43.č in 43.d členu ZVPot), da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov podjetju na kontaktni elektronski naslov narocila@hisadobrot-belekrajine.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek pošiljanja).
Kupljene izdelke je potrebno vrniti na naslov Hiša dobrot Bele krajine, Mestni trg 7, 8330 Metlika najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Če je poštni paket, s katerim je potrošnik prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. Trgovec ne sprejema vračila izdelkov, ki so bili odprti in delno ali v celoti porabljeni oziroma če je blago vzeto iz embalaže in ga iz higienskih razlogov vanjo ni mogoče vrniti (npr. odprti kozmetični pripravki in drugo blago, ki pride v neposreden stik s kožo), ter blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe (npr. sveže sadje in zelenjava), ko potrošnik ni upravičen do odstopa od pogodbe
Potrošnik za vrnjene izdelke takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu, prejme vračilo vplačanega zneska, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se potrošniku ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska se izvrši na osebni oz. transakcijski račun potrošnika. Koriščeni darilni bon se vrne potrošniku v obliki dobropisa.
Načini plačila
Plačilo nakupa na spletni trgovini Hiša dobrot Bele krajine je mogoče po povzetju.
Stvarna napaka
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam mora hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).
DOSTAVA
Dostavo za spletno trgovino Hiša dobrot Bele krajine opravlja dostavna služba DPD. Dostava bo opravljena na naslov, ki ga bo v postopku nakupa določil uporabnik (kupec).Stroški pošiljanja so podani in so razvidni ob koncu naročila. Ob plačilu po povzetju so možni dodatni stroški zaradi storitve odkupnine in provizije, ki jo kupcu zaračuna dostavna služba DPD.
PRITOŽBE, SPORI IN UPORABA PRAVA
Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Ponudnik ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: (07) 363 60 55. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslovinfo@hisadobrot-belekrajine.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo pri reševanju spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Spremembe splošnih pogojev poslovanja
V primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Hiša dobrot Bele krajine, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spletne trgovine je možna sprememba in/ali dopolnitev teh Splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika (kupca) zavezujoče.
Pogoje poslovanja je sprejel Zavod za turizem, kulturo, šport in mladino Metlika, dne 6. 4. 2021.
Politika zasebnosti in varstvo osebnih podatkov
Politika zasebnosti
V spletni trgovini Hiša dobrot Bele krajine se zavedamo pomembnosti pravice do zasebnosti. S podatki posameznikov zato ravnamo skrbno in odgovorno, pri obdelavi pa spoštujemo določila evropske Uredbe na področju varstva osebnih podatkov ter Zakona o varstvu osebnih podatkov. Vprašanja v zvezi z obdelovanjem podatkov nam lahko posredujete na elektronski naslov: info@hisadobrot-belekrajine.si.
Upravljavec osebnih podatkov
Upravljavec osebnih podatkov jeZavod za turizem, kulturo, šport in mladino Metlika, Mestni trg 24, Metlika. Upravljavec zagotavlja, da osebne podatke uporabnikov (kupcev) in vse ostale podatke, zbrane v postopku obiska spletne strani, registracije ali spletnega nakupa ščiti pred razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam. Vsi osebni podatki uporabnikov (kupcev) so zaupni.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov
Vaše osebne podatke obdelujemo skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov in ostalimi predpisi, ki urejajo področje varstva osebnih podatkov. Zavod za turizem, kulturo, šport in mladino Metlika, kot upravljavec vaših osebnih podatkov, nekatere osebne podatke obdeluje le na podlagi vaše predhodne privolitve, med tem ko je obdelava nekaterih osebnih podatkov potrebna za izvajanje pogodbe, izpolnjevanje zakonskih obveznosti ali izkazan zakonit interes upravljavca. Na kateri pravni podlagi obdelujemo vaše podatke si lahko preberete v nadaljevanju:
Izvajanje pogodbe
V primeru, da ste naša stranka in pri nas opravite nakup, je posredovanje vaših podatkov pogodbena obveznost. Podatke bomo v tem primeru obdelovali le za namen izpolnjevanja pravic in obveznosti, ki izhajajo iz pogodbe (npr. dostava blaga, izvedba naročila, komunikacija povezana z nakupom, obvestila o ugodnostih spletne trgovine…).
Soglasje
Če za obdelavo vaših podatkov nimamo druge ustrezne pravne podlage, moramo pred obdelavo podatkov za vsak posamezen namen pridobiti vaše soglasje. Tako na podlagi vašega soglasja vaše osebne podatke obdelujemo za namen neposrednega trženja, pri čemer lahko podano soglasje kadarkoli prekličete.
Zbiranje, uporaba in hramba osebnih podatkov
Skladno z načelom sorazmernosti, o vas zbiramo samo tiste podatke, ki jih potrebujemo za dosego namena, ki ga z obdelavo zasledujemo. V katerih primerih obdelujemo vaše osebne podatke, katere podatke ter za kakšne namene si preberite v nadaljevanju.
- Ob obisku spletne trgovine
Ob obisku spletne trgovine Hiša dobrot Bele krajine preko piškotkov obdelujemo nekatere vaše podatke (IP naslov, nastavitve brskalnika, vsebine, do katerih dostopate na spletni strani Hiša dobrot Bele krajine, datum dostopa in trajanje obiska) za nemoteno in pravilno delovanje spletne strani, izboljšanje izkustvene komponente spletne strani ter analize uporabnikov na spletnem mestu.
Podatki, ki jih obdelujemo, se obdelujejo na podlagi našega zakonitega interesa ali vašega soglasja, če ga podate.
- Ob registraciji v spletno trgovino
V primeru, da želite postati registrirani uporabnik spletne trgovine Hiša dobrot Bele krajine, nam morate posredovati naslednje osebne podatke: ime, priimek, država, ulica, poštna številka, mesto, telefon, elektronski naslov in geslo. V primeru, da nam podatkov ne posredujete, ne morete ustvariti računa in postati registrirani uporabnik. Kot registrirani uporabnik lahko nakupe opravite hitreje in brez vsakokratnega posredovanja vaših osebnih podatkov, ki jih potrebujemo za izvedbo nakupa. V primeru, da opravite nakup kot registrirani uporabnik, lahko spremljate pretekle nakupe v naši spletni trgovini.
Ob registraciji v spletni trgovini Hiša dobrot Bele krajine, upravljavec, poleg podatkov, ki jih posredujete v registracijskem obrazcu obdeluje tudi podatke o datumu registracije, datumu zadnjega obiska, v primeru spletnega nakupa pa tudi podatke o nakupih.
Vaši osebni podatki se obdelujejo le za namen vodenja vašega uporabniškega profila.
- Ob spletnem nakupu
Pri spletnem nakupu se za potrebe izvedbe naročila o vas obdelujejo naslednji osebni podatki:
- elektronski naslov,
- ime,
- priimek,
- naslov,
- mesto,
- poštna številka,
- država,
- kontaktni telefon,
- kupljeni artikel in znesek,
- skupni znesek naročila,
- način dostave,
- način plačila.
Zagotovitev podatkov je pogodbena obveznost, podatki pa se obdelujejo za namen obdelave vašega naročila: dokončanje in potrditev naročila, priprava izdelka, dostava izdelka, reševanje reklamacij in druga, z nakupom povezana komunikacija. V primeru, da podatkov ne zagotovite, ne moremo izpolniti obveznosti, ki izhajajo iz naročila.
Do nekaterih vaših osebnih podatkov, ki jih posredujete pri spletnem nakupu lahko dostopajo tudi tretje osebe, in sicer bomo vaše podatke,ki so potrebni za dostavo, posredovali poslovnim partnerjem, ki bodo v našem imenu dostavili blago.
Čas hrambe podatkov
Vaše osebne podatke hranimo toliko časa, kolikor je potrebno za izpolnitev namena, zaradi katerega se podatki obdelujejo. Po poteku tega časa vaše podatke zbrišemo, uničimo, blokiramo ali anonimiziramo.
V določenih primerih čas hrambe podatkov določa zakonodaja, zato se podatki hranijo tako dolgo, kolikor je to potrebno zaradi izpolnjevanja zakonskih obveznosti.
V primeru, da se vaši podatki obdelujejo za namen izvajanja pogodbe, se podatki hranijo ves čas trajanja pogodbenega razmerja ter na podlagi zakonitega interesa še toliko časa, kolikor je mogoče uveljavljati morebitne pravne zahtevke iz naslova pogodbe.
Podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vašega soglasja hranimo do preklica vašega soglasja oziroma do vaše zahteve za izbris podatkov.
Pravice v zvezi z obdelavo osebnih podatkov
V zvezi z obdelavo osebnih podatkov imate pravico do dostopa do podatkov, pravico do popravka in dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, izbrisa, omejitve obdelave, pravico do prenosljivosti podatkov ter pravico do ugovora. Zahtevo za uveljavljanje omenjenih pravic lahko posredujete na elektronski naslov info@hisadobrot-belekrajine.si.
Kadar osebne podatke obdelujemo na podlagi vaše privolitve imate tudi pravico, da kadarkoli začasno ali trajno prekličete svojo privolitev v obdelavo osebnih podatkov, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do preklica.
- Pravica do dostopa do podatkov
V okviru pravice do dostopa imate pravico od nas dobiti potrditev ali obdelujemo vaše osebne podatke, zahtevati dostop do podatkov, ki jih o vas obdelujemo in dobiti informacije o tem za katere namene se podatki obdelujejo, katere vrste osebnih podatkov, kdo so morebitni uporabniki, koliko časa jih hranimo, v primeru, da smo podatke dobili od druge osebe, tudi podatek o viru podatkov, ter podatek o avtomatiziranemu sprejemanju odločitev.
- Pravica do popravka
V primeru, da so podatki, ki jih o vas obdelujemo, netočni ali nepopolni, imate pravico zahtevati popravek oziroma dopolnitev podatkov.
- Pravica do izbrisa
V določenih primerih imate pravico doseči, da zbrišemo vaše podatke. To lahko dosežete v naslednjih primerih:
- Kadar podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani.
- Kadar prekličete privolitev v obdelavo podatkov in za obdelavo podatkov ne obstaja nobena druga pravna podlaga.
- Kadar ste uveljavili pravico do ugovora obdelavi osebnih podatkov, ki jih obdelujemo na podlagi zakonitega interesa.
- V primeru nezakonite obdelave osebnih podatkov.
- Pravica do omejitve obdelave
V zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov imate tudi pravico, da zahtevate omejitev obdelave osebnih podatkov, v okviru katere začasno prenehamo z obdelavo vaših osebnih podatkov, če:
- Oporekate točnosti podatkov.
- Je obdelava nezakonita ter namesto izbrisa podatkov zahtevate omejitev uporabe podatkov.
- Podatkov za namene obdelave več ne potrebujemo, jih pa potrebujete vi za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
- Ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo podatkov.
- Pravica do prenosljivosti podatkov
Kadar vaše osebne podatke obdelujemo na podlagi soglasja ali pogodbe z avtomatiziranimi sredstvi imate pravico, da prejmete svoje osebne podatke v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki ter jih posredujete drugemu upravljavcu.
- Pravica do pritožbe
Če menite, da z obdelavo osebnih podatkov kršimo določila na področju varstva osebnih podatkov, imate pravico vložiti tudi pritožbo pri Informacijskemu pooblaščencu na naslov: Dunajska 22, 1000 Ljubljana, e-naslov: gp.ip@ip-rs.si, telefon: 012309730, spletna stran: www.ip-rs.si.
Avtomatizirano sprejemanje odločitev in profiliranje
Vaši osebni podatki niso predmet avtomatiziranega sprejemanja odločitev, prav tako pa tudi niso predmet oblikovanja profilov.
Drugi uporabniki osebnih podatkov
V določenih primerih in izključno ob izkazani ustrezni pravni podlagi, se lahko vaši podatki razkrijejo tudi tretjim osebam.
Vaše osebne podatke lahko tako v primerih, ki so določeni s predpisi, posredujemo javnim organom, če je to potrebno za izpolnjevanje naših zakonskih obveznosti ali pa opravljanje njihovih uradnih dolžnosti, kot so policija, sodišče, davčni organi in drugi.
Za dosego zgoraj navedenih namenov obdelave podatkov so lahko vaši podatki razkriti tudi našim pogodbenim obdelovalcem, ki v našem imenu in pod našimi navodili obdelujejo vaše osebne podatke. To so npr. vzdrževalci programov in strežnikov ter ponudniki oblačnih storitev, kjer se hranijo vaši podatki, dostavljavci, ponudniki oglaševalskih storitev, itd.). Pogodbeni obdelovalci vaših osebnih podatkov ne bodo uporabljali za svoje namene ali jih brez našega soglasja posredovali tretjim osebam. Zagotavljamo vam, da v okviru obdelave osebnih podatkov sodelujemo izključno z zaupanja vrednimi partnerji, ki bodo vaše podatke obdelovali le z najvišjo stopnjo varnosti.